4 روش برای نه گفتن

چهار روش برای نه گفتن

۱-کنترل افکار خود را به دست بگیرید.

زمانی که در نیمه شب از خواب بیدار می شوید و برای موضوعی نگران می شوید، باید تمام تلاش خود را انجام دهید تا افکارتان را کنترل کنید و حواس خود را پرت کنید.

چیزی مثبت مطالعه کنید. درمورد خودتان و شرایط زندگی تان به خوبی صحبت کنید. صحبت های درونی مثبت را افزایش دهید و افکار منفی را از بین ببرید

ادامه مطلب ...

۲- قدرت همنشینی و عدم همکاری با افراد را تحت کنترل داشته باشید.

شما باید اطراف خود را با افراد مثبت و با انرژی پر کنید. شما بعد از مدتی دقیقا مانند افرادی که در اطرافتان قرار دارند فکر خواهید کرد. اگر شما تمام زندگیتان را با افراد منفی نگر، غرغرو و عیب جو سپری کنید، خودتان به فردی منفی نگر، غرغرو و عیب جو تبدیل خواهید شد.

با افرادی وقت بگذرانید که روحیه ی شما را بالا ببرند.

۳- همین حالا شاد بودن را شروع کنید.

زندگی کوتاه است، اگر منتظر شرایط باشید که شما را خوشحال کنند هرگز خوشحال نخواهید شد. اگر منتظر این هستید که پول جمع کنید، ازدواج کنید، بچه دار شوید و بچه ها را بیرون ببرید، دارید خودتان را گول می زنید.

آن موقعیت هایی که ۵ یا ۱۰ سال پیش باعث سردرگمی و نگرانی شما بودند امروز کاملا فراموش شده اند.

من نمی گویم در زندگی اتفاقات غم انگیزی که ما را از مرحله دور می کنند وجود ندارند، اما این چیزی نیست که اکثر ما را درگیر خود کند.

زمانی که من به شادترین لحظات زندگی خود در بزرگسالی فکر می کنم، به زمانی می رسم که ۳۰ ساله بودیم و فرزندانم ۲ و ۴ ساله بودند. آن ها در آن سن بسیار دوست داشتنی بودند. پدر و مادرم هردو سالم بودند. ما در خانه ای کوچک اما زبیا با یک باغ پشتی زندگی می کردیم. آن موقع واقع شادترین دوران زندگی من بود.

من پول زیادی نداشتم و حتی نمی توانستم موقعیت مالی که حالا دارم را تصور کنم. من آن زمان فقط با یک حقوق زندگی می گردم و برای همه چیز نگران بودم. اما حالا که به گذشته نگاه می کنم، فقط شاد بودن را به یاد می آورم. زندگی بسیار عالی بود.

شما باید این موضوع را درک کنید که ۹۰ درصد موضوعاتی که درحال حاضر برای شما اهمیت دارند بی ارزش می شوند اگر متوجه شوید که فردا آخرین روز از زندگی شماست.

من تا زمانی که احساس کنم کاری انجام می دهم تا تغییرات مثبتی در جهان ایجاد کنم، خوشحال هستم. شما هم می توانید اینگونه باشید.

۴- همانطور که دوست دارید رفتار کنید.

کشیشی را می شناحتم که همیشه می گفت: “مانند آن احساسی که دوست دارید داشته باشید رفتار کنید و خیلی زود همان طوری رفتار می کنید که دوست دارید.” این یعنی که شما می توانید خودتان را دوباره برنامه ریزی کنید.

به افراد دیگر حرف های خوب و مهربانانه بزنید حتی اگر خودتان در شرایط بدی هستید، اگر بتوانید مثبت باشید خودتان هم نتیجه ی بهتری خواهید گرفت. پس به واقعیت اینکه مشکلاتتان چقدر بزرگ هستند فکر کنید و سپس آنقدر لبخند بزنید تا واقعا احساس لبخند زدن به شما دست دهد.

مهم ترین چیزی که باید بدانید این است که چه زمانی دچار منفی بافی می شوید و چه زمان هایی مثبت اندیش هستید.

اگر بیشتر دقت کنید می توانید روی خودتان کار کنید، صحبت های درونی خود را تغییر دهید، اطراف خود را با افرادی پر کنید که حامی و پشتیبانتان باشند و به جای فکر کردن به مشکلات آن ها را فراموش کنید. پس از گذشت زمان، سلامت، کار و روابطتان مثبت تر خواهند شد.


برای ارسال نظر کلیک کنید
  • نظری ارسال نشده است

ویژه ها

  • نظری ارسال نشده است

پسندها

  • نظری ارسال نشده است

میزان بازدیدهای سایت

امروز1
دیروز1
هفته3
ماه16
کل بازدیدها4194