روی خط عشق حرکت کنید

روی خط عشق حرکت کنید

روابط زوج‌ها، بعد از گذشت چند سال، تازگی و طراوت خود را از دست می‌دهد و حتی گاهی خسته‌ کننده می‌شود. در چنین مواقعی باید تلاش کنید همه چیز را جالب نگه دارید تا رابطه‌تان سالم‌ تر و قوی‌ تر باشد. در این زمینه به نکات زیر توجه کنید:

بعضی اوقات به خودتان کمی فرصت تفریح و شادی بدهید. با وجود تمام مشغله‌های کاری می‌توانید در یکی از روزهای هفته کار را خیلی زودتر تعطیل کنید و به خانه برگردید و با همسرتان اوقات خوشی را بگذرانید. اگر هوا برفی بود، آدم برفی درست کنید و به هم گلوله‌های برفی پرتاب کنید. ادامه مطلب ...

ادامه مطلب: روی خط عشق حرکت کنید

عصبانیت را دور بریزید

عصبانیت را دور بریزید

خشم،یک هیجان منطقی در برابر عوامل تهاجمی است؛ اما اگر از کنترل عقل خارج شود، نتایجی به بار خواهد آورد که شاید جبران آن غیر ممکن باشد. خشم و عصبانیت، به خودی خود خطرناک نیست، ولی نحوه ابراز یا سرکوب آن می‌تواند مشکل‌آفرین باشد. براساس پژوهش‌های دانشگاه میشیگان، خشم و عصبانیت چنانچه به درستی کنترل و ابراز نشود، می‌تواند خطر مرگ و میر را تا ۵/۲ برابر افزایش دهد. پزشکان عقیده دارند که درمان بسیاری از ناراحتی‌های جسمی با خودداری از جار و جنجال و عصبانیت میسر است.خشم، نوعی واکنش در برابر جلوگیری از اعمال آزاد شخص است. برخی عادت دارند برای هر چیزی از کوره در بروند، داد و فریاد راه بیندازند و بی دلیل توان و نیروی خود را هدر دهند. ادامه مطلب ...

ادامه مطلب: عصبانیت را دور بریزید

8 دلیل برای عدم تغییر رفتار

شما به این ۸ دلیل نمی‌توانید به راحتی رفتارتان را تغییر دهید

تغییر رفتار در واقع نوعی چالش خود- مهندسی است. البته منظورمان از تغییر یک تغییر پایدار و بلندمدت است، نه تغییری که قبل از اتفاق افتادن همانند ترکش به این طرف و آن طرف پخش می‌شود. حال این تغییر چه در مورد رژیم گرفتن، ورزش کردن، رفتار و وابستگی‌ها باشد چه در مورد هر چیز دیگری، یکی از سخت‌ترین کارهایی است که شخص ممکن است آن را تجربه کند.

ادامه مطلب...

ادامه مطلب: 8 دلیل برای عدم تغییر رفتار

4 روش برای نه گفتن

چهار روش برای نه گفتن

۱-کنترل افکار خود را به دست بگیرید.

زمانی که در نیمه شب از خواب بیدار می شوید و برای موضوعی نگران می شوید، باید تمام تلاش خود را انجام دهید تا افکارتان را کنترل کنید و حواس خود را پرت کنید.

چیزی مثبت مطالعه کنید. درمورد خودتان و شرایط زندگی تان به خوبی صحبت کنید. صحبت های درونی مثبت را افزایش دهید و افکار منفی را از بین ببرید

ادامه مطلب ...

ادامه مطلب: 4 روش برای نه گفتن

مثبت اندیش باش

مثبت اندیش باش

وبسایت شخصی علی خلیلیافکار از چنان قدرتی برخوردارند که می‌توانند سازنده یا ویرانگر باشند، بنابراین باید به خود و فرزندان‌مان بیاموزیم که افکارمان را هوشمندانه کنترل کنیم تا در زندگی به موفقیت‌ها و کامیابی‌هایی بزرگ دست یابیم.

۱- نسبت به خودتان احساس خوبی داشته باشید و خود را خوب، توانا و با ارزش بدانید.

۲- فهرستی از صفات مثبت خود تهیه و راه‌های تقویت آنها را بیابید و تجربه کنید.

۳- فهرستی از افکار منفی خود در طی روز تهیه و سعی کنید برای هر فکر منفی یک فکر مثبت معادل بیابید تا به کمک آن بتوانید با افکار منفی مقابله کنید.

۴- سعی کنید در گفتار و برخوردهای روزانه از کلمات و جملات مثبت استفاده کنید. مثلا در ملاقات با دیگران به جای استفاده از کلمه خسته نباشید که دارای بار منفی و القای حس خستگی است، بگویید «خدا قوت»، «شاد باشید» و یا «پر انرژی باشید».

ادامه مطلب: مثبت اندیش باش

میزان بازدیدهای سایت

امروز0
دیروز1
هفته2
ماه15
کل بازدیدها4193